Sköna måndag

Idag har det varit en helt underbar dag. Jag och Alfred har varit lediga från jobb och dagis. Vi gick upp tidigt, tittade lite på Svampbob Fyrkant och åt frukost rätt länge. Sen bakade jag mjuk pepparkaka, blev två stycken så Anders får nog ta med till jobbet... Så åt vi lunch och festade med lite nybakt kaka efter det, jag åt bara en liten bit. Duktig Hanna :) Tog en lång promenad efter det, var väl ute en timme. Alfred somnade och jag gick in och började måla panelen i köket. Det blir finare och finare där inne :) När Alfred vaknade stannade vi ute en stund och lekte. Har känt mig som en harmonisk och bra mamma idag, med en välartad liten son. Fast sånt kan ändra sig till imorgon :)

Här är receptet på kakan, snott det från recept.nu har jag för mig. Hoppas det syns vad det står :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback