Fredagsmys?

Vad har gått snett när det efterlängtade fredagsmyset istället blir två hösäckar som snarkar i varsin ände av soffan?

Jag MÅSTE fylla på med energi i min kropp. Jag måste få ljus och värme, jag måste börja träna. Särskilt det sistnämnda... Träningen ligger längst ner på min prioritetslista just nu, och det känns i kroppen. Den är liksom.....sladdrig, haha. Fast det värsta är att jag börjar känna av min rygg igen, har inte gjort det på jättelänge. Och det är ett tydligt tecken på taskig träning. Så jag ska försöka lägga in motion nånstans i mitt liv. Nånstans mellan jobb och dagis och annat vardagstråk.

Steg ett blir iallafall att julpynta utav bara h*****e. Det brukar höja humöret ett snäpp.

Jag var förresten duktig och skippade godiset till fredagsmyset. Köpte äpplen istället, det är ju precis lika gott. Inte :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback