Valborg

Igår var vi i Rimbo och kikade på majbrasan där. Tyckte att det skulle vara trevligt för Alfred att få se sin första brasa, men det var nog lite väl optimistiskt av mig eftersom Alfred somnade i vagnen så fort vi kom dit. Vi åkte iof dit när det i vanliga fall är dags för honom att sova så det var väl väntat. Dock vaknade han till när folk runt omkring blev lite väl högljudda så han såg litegrann men jag tror inte han brydde sig så mycket :) Det var trevligt i vilket fall som helst, träffade några bekanta och kusinen Johan med familj.

Idag är det första maj, och vi var hos min farmor och farfar på middag. För ett år sen idag dog min farbror så det var därför vi träffades allihop. Det var vi, farmor och farfar, pappa, Henrik, Erik,  och min faster Katy med familj. Innan vi åkte dit så var vi till graven och tände ljus. Har inte varit där så många gånger under året, och det är rätt jobbigt att åka dit. Men det var så fint där med en massa blommor och ljus.

Bilder från igår:

  

 Skägget. Och Anders.
 Anders var hungrig. Prövade att tugga på sonen :)
 

 Självporträtt :) Jag tyckte att min haka såg gigantisk ut på den här bilden och frågade Anders om jag verkligen ser ut så här. Hans svar på det: "Nejdå, du har inte en stor haka. Du har två."  Det är kärlek, det. Hehehe.


Kommentarer
Postat av: Inger

Anders försöker vara rolig när han säger att du har två hakor. Jag tycker det är fina bilder. Imorgon (2 maj) åker jag till Håstalund. Pia, Sharifah, Marcus och Malcolm kommer dit också. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback