...

Det finns vissa saker i livet som påverkar dig mer än andra. Vissa saker vid vissa tidpunkter, som griper tag om dig ända in i hjärtats innersta vrår. Saker som väcker känslor i dig som du önskar att du slapp känna och tampas med.

Ikväll har jag gråtit framför datorn. Av många anledningar. Människors öden ser så olika ut. Jag undrar varför det ska vara så orättvist, och varför vissa drabbas så hårt. Och samtidigt beundrar jag dem som orkar kämpa, orkar vara modiga och starka.

Det är boken "Livet kan inte vänta" av Sara Natt och Dag som påverkade mig så idag. Jag läste den på jobbet. Läste samtidigt som klumpen i halsen blev större och större.

Cancer. Fy fan.

Kommentarer
Postat av: Inger

Livet är tyvärr inte rättvist, men man får glädjas åt det man har och ta en dag i sänder. Kram /Inger

2009-06-10 @ 13:44:43
Postat av: Inger

Hallå, hallå, är det någon hemma? Kram / Inger

2009-06-15 @ 06:08:54
Postat av: Hanna

Hej :) Bloggen har varit lite lågprioriterad från min sida ett tag :) Men nu har jag gjort ett nytt inlägg äntligen.

2009-07-03 @ 22:31:37
Postat av: Helena

Hej Hanna! Jag lånade hem boken " Livet kan inte vänta" och grät ....Cancer , visst är det hemskt och nu med att jobba och se på närmare håll hur det drabbar människor och anhöriga , gulp är så svårt vissa dagar....

2009-09-22 @ 18:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback